Sunday, August 15, 2010

Must Have Of The Season : Skinny Belts

Evo me konačno nakon dvije sedmice provedene u Beogradu! Ne trebam ni reći koliko sam se dobro provela, i u koliko sam prodavnica ušla ( u neke i po desetak puta )! Iako mi je internet bio dostupan, pustila sam sebe da se malo odmorim i nisam upratila šta ima novo u svijetu mode. Ja sam tu svakako samo da čitam, a rijetko koji trend usvojim, osim ako mi se bas posebno dopao. Ali vidim da sam u nečemu pogodila, tj. pogađam izgleda već duže vrijeme, jer sam ovisnik o kaiševima, i imam ih daleko više nego cipela i torbica :)

Kako trend nalaže, malo po strani treba ostaviti debele kaiševe, a u prvi plan dolaze nešto tanji. Međutim ja ipak i dalje preferiram deblje, jer dobro ističu struk i savršeni su uz suknje, a još bolji na haljine. Upravo sam u Beogradu kupila svoj posljednji primjerak sezone, u pitanju je Aldo bež/camel varijanta koju pokazujem u prilogu.

Prva asocijacija na skinny remen je ona u kombinaciji sa super trendi suknjom ili haljinom visokog struka, ali će jednako dobro ići  uz uske hlačice visokog struka.

Marylin Monroe je očigledno znala šta radi - jedna od tajni zavodljivog izgleda je u naglašenom struku. Za kraj, evo još nekoliko primjera iz svijeta poznatih.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...