Wednesday, August 18, 2010

Ostat će mi u sjećanju: Amarone, Wine Bar and Bistro, Beograd

Mali i preslatki bar na Dorćolu, ugao Gospodar Jovanove i Dositejeve ulice ( a kada kažem Dositejeva, to me momentalno podsjeti na Balaševića i već sam na koljenima ). Otkrila sam ga sasvim slučajno, kako to obično bude sa svim što naglo zavoliš, i nastavila dolaziti na Mojito skoro svaku narednu noć dok je trajao moj boravak u Beogradu.
Ovo preslatko mjesto sa drvenim namještajem, u kombinaciji sa zidovima u jarko plavoj i žutoj boji i mnoštvom detalja, prirodno je postalo moja 'početna stanica' za piće ili dva, prije nego sam nastavila dalje, a gdje drugo nego na splavove :)
Možda više nije stvar ni u samom ambijentu, muzici, osoblju, koliko je do toga što su moja ljubav prema Beogradu, i svi snovi koje o tom gradu sanjam, ovom mjestu dali čistu desetku kao kutku za ugodan razgovor, društvo i piće. Nadam se da ću se vratiti uskoro, i opet navratiti u Amarone!




2 comments:

  1. nice. mada bi mi vishe prijao onaj hvarski wine bar.. ovaj mi je previshe kod kuce :D

    ReplyDelete
  2. Minnice moja draga,
    drago mi je da ti je bilo tako lepo u Bg. Nije nam ni u Zemunu bilo lose, moras priznati!

    Kissss! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...