Thursday, September 30, 2010

Drawings, Scraps & Photography

Iako sam već u dva navrata pisala o ilustracijama i crtežima, meni nikad dosta, jer crtanje i  fotografija su moje prve dvije ljubavi, a moda ipak treća :)
I tako pažljivo i oduševljeno skupljam linkove i slike, a čak je došlo do toga da sam neke izradila, uokvirila i okačila na zid da mi krase sobu :) Pa da idemo redom:

Annie Owens




Erwin Olaf






Brian M. Viveros




Minni Havas





Ulrich Hartmann






Kelly Thompson





Autumn Whitehurst





Arturo Elena







2 comments:

  1. obozavam ilustracije! moja biblija je knjiga Illustration now, svako malo listam&pretrazujem
    od ovde prikazanih moji facvoriti su Autumn Whitehurst i Arturo Elena.

    ReplyDelete
  2. @ Jelena - knjiga koju si pomenula - jel to ova knjiga ---> http://designfix.files.wordpress.com/2008/10/illustrationnow.jpg

    Ovo je prelepo! Posebno mi se dopadaju Annie Owens, Kelly Thompson i Arturo Elena. :)))
    Inace, imala sam svojevremeno ideje da odstampam lepe slike/fotografije/crteze s neta i da ih okacim po sobi - i nikako da sitgnem :(
    A to je super ideja! Ovi crtezi i fotke su odlicni! :)

    :*

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...