Sunday, November 28, 2010

Window shopping in NY by Julia Chesky

 Cartier's and Fendi's Holiday windows

Uvijek se za nedjeljni post posebno spremam. Jer, za mene, nedjelja = odmaranje, uživanje, pidžama, krevet, dekica, tv, i neograničene količine modnih informacija sa interneta. Ostajem pri tom da zimu ne volim. Ali priznajem jedno - ovaj period godine mi daje mogućnost da pustim mašti na volju i sanjam o američkim rasprodajama, šopingu, jelkama, praznicima, toploj čokoladi, kaminu, cimetu, narandži i kolačićima! P.S. Na dijeti sam. Ali to me ne sprečava da klikam i spašavam bezbroj slika i recepata koje ću već napraviti nekad tamo kad moja vaga bude pokazivala manju brojku od moje idealne. A sve ove 'zimske radosti' mi onda, logično, daju i više mogućnosti da nedjeljni postovi budu iole zanimljivi.

Nego, da pređem na stvar, u skladu sa nadolazećom zimom i praznicima, evo prezentacije jednog divnog bloga. Ako već ne možemo otići u novogodišnji shopping u New York, evo barem da hranimo oči na slikama koje pravi Julia Chesky i postavlja na svoj blog Modelizing, The art of fashion, Manhattan and window shopping  još od oktobra 2007. godine. Tada je još uvijek bila na studiju fotografije na Parsons School of Design, i kaže da je sve krenulo spontano, tako što se divila gotovo svakom izlogu, a onda to počela i slikati, a vremenom i kritikovati. Tako ćete na njenom blogu vidjeti slike Miu Miu izloga i njenu kritiku što čarape na lutkama nisu dobro namještene, ili torbice nisu dobro osvijetljene. Nedavno je proslavila i svoj 1000-ti post po redu, a kako puno putuje, počela je na svom blogu predstavljati i izloge iz Los Angeles-a i San Francisca. Ono što je posebno zadivilo moje oči su upravo praznična izdanja izloga, među kojima mi se posebno ističe onaj Tiffany & Co. Evo nekih sličica koje su mene posebno dojmile, a ostale pogledajte na Julijinom blogu.

Chanel




Henri Bendel's Nutcracker Holiday window








Barneys' Foodie Holiday window




Tiffany & Co.






Bergdorf Goodman







4 comments:

  1. divne slike, isto je kao kod nas ;) pa ja mislim da bih se pogubila za praznike, i da bih sigurno ostala zakljucana do sledeceg otvaranja posle svih praznika.... :) jaooooo, radnjeee, dekoracijeee, brendovi....eh,eh, eh!

    ReplyDelete
  2. Ocarana sam slikama!:) Bravo!!

    ReplyDelete
  3. Divne slike. Ne znam dal vise volim NY ili New Year!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...