Saturday, November 27, 2010

Zima kuca na vrata!

Ništa, to bi bilo to! Nema više hodanja po gradu u baletankama i sa sunčanim naočalama, nema više ljetnih bašti koje su ove godine izdržale čak do novembra! Prošli vikend je bio posljednji trzaj što se tiče lijepog i toplog vremena, čak mogu reći i iznad prosjeka za ovo doba godine. Uveliko smo zakoračili u zimu i hladnoću, ne još kalendarski, ali brzo će i to doći. Evo prikladne slike, Kylie Minogue na svom nastupu u New Yorku na tradicionalnoj Macy's Thanksgiving Parade, obučena u Chanel kaput sa lažnim krznom iz kolekcije za jesen 2010. Umjesto kape je nabacila super trendi turban, koji je već početkom jeseni isfurala Kim Kardashian.
Ovako nekako sam ja danas izgledala šetajući gradom, sivi kaput i crne čizme, samo ni traga od New Yorka i Chanela :) Nema veze, dan je bio prelijep!


4 comments:

  1. jao predivan mi je taj kaput, samo bi mi bilo draže da je pravo krzno.

    ReplyDelete
  2. Zelim ovakakv pleteni turban... jel ga neko spazio u Srbiji?

    ReplyDelete
  3. hehe, ni traga! :) hocu i ja turban, divni su!!! valjda ce ovi nasi kinezi da ga uvrste u svoju kolekciju! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...