Friday, January 28, 2011

Spring Collections by Elle UK


Ovo je još jedan u nizu mojih postova posvećenih proljećnim kampanjama, a ovaj put je riječ o sjajnom, zaista sjajnom i oduševljavajućem editorijalu iz februarskog izdanja Elle UK. Sasvim jednostavno, Elle je zaposlio stilisticu Anne-Marie Curtis i fotografa Davida Vasiljevića kako bi na 18 stranica uredili i uslikali model Chanel Iman ( slatkica!!! ) u krpicama iz kolekcija za proljeće 2011. i to od LV, preko Gucci-ja, Prade, YSL-a i još puno puno više. 
Tako ćete na fotografijama ( sve sam ih stavila ovdje, nisam mogla ni jednu izostaviti ), između ostalog, vidjeti Chanel Iman u Burberry rock chic izdanju, ali i modernu cowgirl u izvedbi Lauren-a, te u modernim krojevima iz Jil Sander-a,  ili u Fendi haljinama iz 70-ih. Zamislite kako sam se samo razveselila kad sam vidjela da je uključena i moja najdraža Lanvin haljina, pa sad nikako da se odlučim kome bolje stoji, njoj ili Blake: ) Ono što svakako upotpunjuje svaku fotografiju je Elle savjet vezan za svaki look. Neću više ništa reći, osim - uživajte!





















1 comment:

  1. chloe, gucci i lanvin, najbolje fotke i kombinacije! slatka je chanel!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...