Friday, February 25, 2011

New Age Material Girl

'Material  Girl je spontana i neustrašiva individualka koja izmišlja vlastite modne trendove. Ona se nikada ne boji odvažnog i kreativnog stava. Na nju utiče muzika, ples i Hollywood!'

Na ovaj način je Madonna opisala svoj modni brand Material Girl koji je osnovala prošle godine, zajedno sa svojom kćerkom Lourdes. Prošlogodišnje zaštitno lice je bila Taylor Momsen ( Jenny iz Gossip Girl ), ali obzirom na negativno sliku u medijima, izgubila je njeno povjerenje pa se Madonna potrudila da za ovu godinu pronađe jednako ineresantnu, mladu djevojku, koja se ističe svojim stilom. I nije mogla pogoditi bolje kada je angažovala Kelly Osbourne!
U novoj kolekciji može se vidjeti puno jeansa, jumpsuitsa, cvijetnog printa, kratkih hlačica i nakita. Sve ove krpice su lice i naličje retro, boho i rock stila, a mogu se naći samo u robnim kućama 'Macy's'.
Pogledajte kako izgledaju prve fotografije.




5 comments:

  1. Pogledala sam na netu ovo jutros:) Dobre fotke:)

    ReplyDelete
  2. kampanja mi je kjut
    ali stvari mi nisu neke mirushu na newyorker stil... :/

    ReplyDelete
  3. joj meni se nikako ne sviđa ova Osbourne mala u ovoj ulozi.. ali je post odličan

    ReplyDelete
  4. Kelly se konacno sredila i dovela u red, cak mi cesto lici na pravu damu kad se pojavi negde!super je kampanja, ali mi se stvari i ne dopadaju toliko, ali marketing je cudo! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...