Sunday, April 3, 2011

Kad proljeće udari u glavu....

Ovoga sam se bojala - da ću zapostaviti blog čim vidim prve znake proljeća napolju. I da, nažalost, osjetim da se to dešava, jer po cijele dane jurim tamo i ovamo. Ima li nešto bolje od sunca, od ispijanja kafice u nekoj baštici u centru, a sve to uz velike sunčane naočale koje sakrivaju oči dok posmatram druge djevojke i njihove outfite....? Mislim da nema. Beskrajno klikanje po modnim stranicama se svelo na minimum. Također i moji postovi. I za to vam se izvinjavam, ali vjerujem da shvatate :)
Za ovu nedjelju, evo još jednog podsjetnika na novi proljećni trend o kojem sam već pisala - espadrile.
Vjerujem da bar vikendom možemo sebi priuštiti da hodamo u ravnim cipelicama, i kako sam već rekla kod Venome na postu o cipelicama, ja sam već sebi kupila tri nova para, a koliko će ih biti do kraja sezone - to ne mogu ni pretpostaviti :)

Moji Polyvore prijedlozi za casual proljećne outfite sa ravnim cipelicama:

Sa prugicama, trendu kojem ću se veseliti i ovu sezonu


U kombinaciji sa neon/bold bojama, za koje odmah moram reći da ću ih izbjeći, bez obzira što su najavljene kao veeeeliki hit 


Za dan u prirodi, uz trendi straw hat

Za opuštenu šetnju i kaficu u gradu - my favorite choice :)

Za 'Mad Man' obožavateljke :)

Mogla bih voziti bicikl u ovom outfitu :)

Ova kombinacija će ipak sačekati na ljeto :)
Spring!

Spring! by Minni featuring summer bags

6 comments:

  1. sjajni su ti predlozi!:)

    ReplyDelete
  2. još uvijek ne mogu probaviti espadrile. Ostalo sa zadovoljstvom prihvaćam :)

    ReplyDelete
  3. Hehe, ma oprosteno ti je :D Svi mi uzivamo u prelepim danima :) :D

    ReplyDelete
  4. Fenomenalni predlozi.Ovaj drugi i poslednji su moji favoriti:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...