Monday, May 30, 2011

Candy colors anyone ?

Slike sa revije su poprilično stare, ali je lookbook relativno novi, a meni se čini da je pravo vrijeme ( ljeto udarilo u glavu ) da predstavim malo pastelnih i candy bojica prikladnih sezoni. U pitanju je Blugirl kolekcija za proljeće/ljeto 2011. Lepršave haljinice, nešto malo strogih krojeva na sakoima, jumpsuits, kostimići, a sve to osvježeno nijansama candy žute/ružičaste/plave/ljubičaste i beige. Pogledajte kolekciju i slike iz lookbooka, ja sam se totalno zaljubila u gotovo svaki komad.



















8 comments:

  1. Kako se meni ovo svidja! Ja bih najradije svima ovog ljeta uvela dresscode: Boje, boje i samo boje! :)
    xx, K.

    ReplyDelete
  2. divan je za leto taj candy style,cak bi se i za mene tu pronaslo po nesto:))

    ReplyDelete
  3. ma može i te candy boje na meni kekeke naravno ne haljine ;)

    ReplyDelete
  4. Lovely inspirational summer post! Great blog you've got! I really love your style!
    Check mine out and follow if you like I'll do same in return!
    See you soon!
    Kisses!
    www.fullclosetbutnothingtowear.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Pravi bomoboni! Predivne fotke i super post! Bravo! :)))))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...