Thursday, May 26, 2011

Vacation in Mykonos ?

Opet Grčka! Ali sigurna sam da ovakvim postovima ne mogu dosaditi ni vama, ali ni sebi! Sve ovo što objavljujem, a vezano je za odmor, to su ustvari početne pripreme za spremiti krpice i nestati brzinom svjetlosti u južne krajeve. Uskoro, brojim dane. 
A šta ovdje imamo danas ? Plavetnilo neba i mora, i bijeli beton. Nenametljiv, puno prostora, bez prozora i vrata. Bazen, još jedan infinity edge. Ležaljke u hladu, bijeli drveni stolovi da mogu ostaviti pri ruci koktel pun leda, i poneki časopis, neka se nađe ako se umorim od plivanja i ljenčarenja. 
A unutra ? Sofa, opet bijela, veeeeelika sa puno jastuka. I krevet, mekan, sa baldahinom, da ukloni i najmanji šum u toku noći. A kao da ga ima u ovoj tišini i miru. To je ono što trebam!
Da pređem na stvar - u pitanju je Mykonos, tačnije vila Mina One. Jeste li ikada vidjeli nešto prikladnije za savršen odmor ? Ja nisam! Da nas malo vratim u stvarnost - jedna noć u ovoj vili košta oko 2800 eura...
















9 comments:

  1. Vila Mina one:) Po imenu mi odgovara:))) Like:)

    ReplyDelete
  2. povedi i mene!!!podelicemo troskove:))Lepo se provedi,nedostajaces mi kad odes!ljub!

    ReplyDelete
  3. OMG, ubijaš me ovim slikamaaa! želim biti tamo. sada. :D

    ReplyDelete
  4. Sto se tice Mikonosa, meni je dovoljan kafic tako nazvan, dalje od toga ne idem xD :*

    ReplyDelete
  5. ovo je za mene RAJ a ne Grčka :)

    ReplyDelete
  6. danas cijeli dan mastam o moru, Provela sam par sati ispisujuci na papiru jednu recenicu "Hocu na more". I sad otvorim ovo i dotuce me:(

    ReplyDelete
  7. Da, da, da i da! JOs ako je ambijent bas ovakav... obavezno!!! :)
    xx, K.

    ReplyDelete
  8. Draga moja ovo je čista perverzija...ako ništa uljepšala si mi dan...a ti samo uživaj kad odeš na taj odmor i hvataj aparatom divne momente..ljubac!!!!

    ReplyDelete
  9. Predivno!Stvarno nas mucis sa ovim lepotama:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...