Friday, July 8, 2011

Real Men Don't Buy Girls


DnA Foundation koju su osnovali Demi Moore i Ashton Kutcher nedavno je pokrenula kampanju protiv maloljetničke prostitucije, i to pod nazivom 'Real Men Don't Buy Girls'. Kampanju su podržale brojne slavne osobe koje su snimile videoklipove te pozirale sa sloganom kampanje na bijelom papiru, a sve to u cilju upoznavanja ljudi sa iskorištavanjem maloljetnika kao najrasprostranjenijim oblikom ropstva u zapadnim zemljama. Tako je Sean Penn u videu pokazao da 'pravi muškarac zna koristiti peglu', a u stvari je koristi kako bi ispekao tost. Justin Timberlake se pokušava obrijati motornom pilom, dok se Ashton 'sam brine za svoj veš'. I ovo nije kraj, u toku je snimanje još mnogo video snimaka sa poznatima.
Inače, samo u SAD godišnje bude između 100.000 i 300.000 djece žrtava seksualnog nasilja, i to prosječne starosti od 13 godina. Osobe koje koriste njihove usluge u slengu su nazvane John, i obično su prosječni tipovi - oženjeni, bez dosjea u policiji i uzorni su građani. 
Što se tiče ostatka svijeta, brojke su daleko poražavajuće - postoji oko 2 miliona iskorištene djece, a zarada na njima prelazi 32 milijarde dolara. 
Više o ovoj temi pročitajte na sajtu DemiandAshton, uključujući svjedočenja iskorištenih djevojčica i još mnogo podataka kako se uključiti i doprinijeti suzbijanju velikog problema današnjice.



3 comments:

  1. Odlican post,strasna tema.Kod nas je skoro snimljen film "sestre",upravo o tome.Cini mi se da premalo o toj temi mislimo kao drustvo!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...