Monday, October 3, 2011

Christian Dior s/s 2012.

Pariz. I Dior. Ja sam izabrala njega. Bill Gaytten se pobrinuo da Galliano bude zaboravljen. Kritike iz Pariza su bile i više nego pozitivne. Reviju je otvorila Karolina Kurkova, a od poznatijih modela pistom su prošetale i Miranda Kerr te Karlie Kloss.
Kritičari su cijelu kolekciju ocijenili kao skladnu i nosivu. Mene je oduševila ledeno-siva, mnogo crvene, te lagani baloneri sa printom. Još nešto što bi moglo biti najava novog trenda: pepito uzorak. Pogledajte!

















4 comments:

  1. Slažem se, ovde je stvarno velika većina stvari nosiva, a meni su pantalone i bluze fenomenalne :)

    ReplyDelete
  2. I ja se slažem, Dior je vječan i uvijek zanimljiv!
    Svi modeli su super ali onaj sa hlačama, super!

    Lijep pozdrav:)

    ReplyDelete
  3. Volim Galliana,ali ovo je osvezenje,jednostavno,zenstveno i sasvim nosivo.Dopada mi se sve,sto je prava retkost:))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...