Tuesday, October 25, 2011

Isabeli Fontana for Mango, Campaign F/W 2011


Brazilski supermodel Isabeli Fontana je novo lice španjolskog ( i nama omiljenog ) brand-a Mango! Nedavno su u javnost pušteni vizuali kampanje za jesen/zimu 2011 godine koje je snimio sjajni Terry Richardson.
Koncept kampanje za jesen/zimu, uključujući liniju Mango Simplicity, bio je kako obući modernu, zaposlenu ženu u chic krpice jednostavnih linija, ali živih boja za tmurnu i sivu sezonu. Pogledajte slike.







Mango Simplicity line:













5 comments:

  1. ne znam zasto, ali ja taj mango vise volim na slikama nego uzivo
    a ranije sam mnogo kupovala kod njih
    sad ne vredi, zara devojka pa to ti je :)))

    ReplyDelete
  2. Hehe, takođe, na slikama wow, a uživo, manje više, ne oduševljavaju me nažalost :)

    ReplyDelete
  3. Ona je stvarno predivna,a za Mango se slazem sa Jelenom ...nekada sam ga bas volela i nekako ono sto vidis na slici to i dobijes u radnji,a sada imam utisak da sve bolje izgleda na slikama. Nekako mi njihovi materijali izgledaju staro i iznoseno,ali i dalje obavezno ulazim u Mango i nadam se nekom "ulovu":)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...