Sunday, May 20, 2012

DIY: Beaded Jewelry

Nedavno sam pisala o 'Petar Pan' okovratnicima. Stižu nam topliji dani, i neminovno je da će okovratnik postati 'težak' za nositi za vrijeme velikih vrućina, mada je najavljen kao jedan od hitova ove sezone. Postoji jako jednostavno rješenje: okovratnik od platna zamijenite istim, samo napravljenim od perlica. 
Jako sam se iznenadila kada sam prije nekog vremena vidjela nakit od perlica u Oviesse prodavnicama. Naušnice su izgledale isto kao neke koje sam ja pravila nekad davno, u jednoj od mojih faza kreativnosti :) Sada vidim da na internetu ima mnogo šema za njihovo pravljenje, a vjerujte meni na riječ da nije toliko teško. Ukoliko želite pokušati, predlažem vam da počnete od OVOG BLOGA, gdje možete naći mnogo savjeta i slika po koracima. Prateći ih, možete izraditi sebi prelijepe komade nakita, a koštaće vas mnogo manje od 40-100 dolara. Napisala sam baš ove cifre jer vidim da je to raspon cijena ovako izrađenih ogrlica koje se mogu pronaći u ponudi na internetu.
U nastavku pogledajte kako su ispali moji prvi radovi, kao i još nekoliko ideja za vas u slikama i u video clip-ovima. 

Moji prvi pokušaji, ogrlica i naušnice:




Još nekoliko ideja:
Pustite mašti na volju i igrajte se bojama i mustrama.







Video prikaz:







1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...