Wednesday, July 11, 2012

SFF, moda i jedna filmska preporuka

Cijela regija zna da je 18.-ti po redu Sarajevo Film Festival u toku. Ljetne festivalske noći  su pune dobrog filma, ali i još boljeg provoda na sarajevskim ulicama koji traje do ranih jutarnjih sati. Osim modnih kombinacija onih poznatijih koji budu uslikani na crvenom tepihu, meni je zanimljivo i ono što se vidi na gradskim ulicama - stil anonimnih mladih ljudi koji ni u kojem slučaju nisu stopljeni u masi onoga što se nameće kao trend. Svako od njih ima nešto svoje, a ja sam ovdje izabrala neke sličice kako biste znali o čemu pričam.












Za kraj ću vam dati jednu filmsku preporuku. Ako su vam dosadili tipični filmovi iz američke produkcije, toplo vam preporučujem da obratite pažnju na francuske komedije. Pregledala sam ih nekoliko jako dobrih u proteklom periodu, a posljednji koji me oduševio sinoć je 'Intouchables' ili 'Nedodirljivi', film snimljen po istinitoj priči, a koji će vas bukvalno dovesti do suza. Javite mi kako vam se dopao :)



Style photos by: ...subversion

3 comments:

  1. Divna preporuka, spremam se pogledati ga, čujem same pohvale na njegov račun! :)

    ReplyDelete
  2. Film je odličan, jedan od najboljih koje sam pogledala u poslednje vreme!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...