Tuesday, October 23, 2012

Have you ever heard of...

Indulgy.com ?? U slučaju da vam je ( već ) dosadio Pinterest, evo nove zanimacije. U principu je sve jako slično, ali opet malo različito :) Od registracije preko savršenog svijeta foldera i najrazličitijih sličica po vašem ukusu. Iz Indulgy.com poručuju 'Everyone deserves a perfect world!' Tako da, ako ste voljeli svako malo kliknuti na 'pin', ovdje će vam se jako svidjeti klik po klik na 'collect'. Craft ideas, frizure, načini kako zavezati kravatu, savjeti u vezi interijera i savršene vrtne zabave, i još puno puno toga...Sve ćete to naći na ( meni novoj najdražoj ) web lokaciji. Evo samo djelić onoga što sam ja iskopala u prvoj rundi klikanja :)
Uživajte! 


 




2 comments:

  1. HVala draga,znas da sam uvek zainteresovana za ovakve novosti:)
    Zima ce biti duga,pa da se zabavljamo:)))

    ReplyDelete
  2. E hvala ti, taman sam trazila neku novu zanimaciju :D

    yecilii.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...